Lifestyle & Podróże na Wyspach Kanaryjskich

Kochamy cieszyć się życiem, podróżować, poznawać, doświadczać i dzielić się tą pasją z innymi...

O Nas

Hej Podróżniku 🙂 ! Witamy Cię na Naszej stronie. Z tej strony Klaudia Stawiarska i Jakub Woźniak. Od 2016 roku mieszkamy na Teneryfie. Poznaliśmy się w Irlandii w 2015 roku, wtedy też pierwszy raz  wyjechaliśmy razem na wakacje, na Teneryfę. Zakochaliśmy się w tej wyspie. Postanowiliśmy, że chcemy tu “kiedyś” zamieszkać. Po powrocie do deszczowej Irlandii, w której oboje mieszkaliśmy w sumie 10 lat, podjęliśmy spontaniczną decyzję, że się wyprowadzamy. Zamknęliśmy rozdział Irlandii w zaledwie 5 miesięcy. Postawiliśmy wszystko na jedną kartę. W marcu byliśmy na wakacjach, a we wrześniu już tu mieszkaliśmy. I właśnie na tym blogu chcemy dzielić się z Tobą naszymi doświadczeniami na Wyspach Kanaryjskich, a zwłaszcza na Teneryfie.

Jeśli planujesz tu zamieszkać, znajdziesz u nas dużo wiedzy, od czego zacząć i na co zwracać szczególną uwagę.

Jeśli planujesz przyjechać tu na wakacje, znajdziesz u nas dużo porad i ciekawostek, o których być może nie przeczytasz w żadnym przewodniku.

Jeśli planujesz tu otworzyć swój własny biznes, również podzielimy się doświadczeniami w tej kwestii.

Jeśli potrzebujesz porady, konsultacji, rekomendacji itp. zajrzyj do naszej sekcji USŁUGI.

Baw się dobrze na naszej stronie i na kanale YouTube, na którym regularnie umieszczamy video.

Miło, że z nami jesteś! Pozdrawiamy Cię gorąco 🙂

Teneryfa Klaudia & Kuba
Costa Adeje Teneryfa Klaudia & Kuba

NASZ BLOG

LIFESTYLE | PODRÓŻE| TOP 10

LIFESTYLE

W tej sekcji dzielimy się naszymi doświadczeniami z życia na co dzień na Teneryfie. Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytanie, np.: ile kosztuje życie na Teneryfie, od czego zacząć, ile się zarabia, plusy i minusy życia na wyspie, itp.

wakacje

W tej sekcji dzielimy się informacjami dla tych, którzy planują tu przyjechać na wakacje. Odpowiadamy na najczęściej zadawane nam pytania, np.: gdzie lepiej jechać Północ czy Południe i czym się od siebie różnią, w jakiej porze roku najlepiej przylecieć, gdzie warto pojechać na wycieczki, itp.

TOP 10

Stworzyliśmy tę kategorię na naszym blogu, by pisać proste przewodniki z wyliczeniem TOP 10 kwestii w danym temacie. Mamy nadzieję, że te krótkie przewodniki ułatwią Ci zadanie i pomogą podjąć różne decyzje dotyczące wakacji oraz pobytu na Teneryfie.

Klaudia Stawiarska

Klaudia to wiecznie uśmiechnięta absolwentka uniwersytetu LIT w Irlandii na kierunku Bechelor of Arts Business with Event Management. Była właścicielka kawiarni wegetariańskiej w Irlandii, obecna blogerka, vlogerka i trener biznesu online oraz marketingu internetowego. Niepoprawna optymistka interesująca się rozwojem osobistym i ciągłą samo-edukacją. Założycielka własnej  strony internetowej www.KlaudiaStawiarska.pl na której skupia się na pomocy innym w procesie rozwoju własnych biznesów przez internet oraz budowania dochodów pasywnych. Niegdyś Lider w branży Network Marketingu, prowadzący zespół ambitnych osób chcących zarabiać poważne pieniądze.

Jest autorką licznych szkoleń internetowych, kursów i ebooków w zakresie biznesu online i marketingu w sieci. Założycielka 3 sklepów online oraz autorka kilkunastu poradników biznesowych.  Jej motto to: “życie jest jak jazda na rowerze, jeśli chcesz utrzymać balans, musisz poruszać się do przodu” [A. Einstein] oraz jej kluczowa zasada samorozwoju to: zrozumieć, zapisać, zapamiętać, zastosować – co niesamowicie pomaga w ustalaniu i osiąganiu jej celów życiowych. Klaudia nie boi się wyzwań i wychodzi z założenia, że lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż całe życie zastanawiać się, co by było gdyby…. Życie jest za krótkie, żeby spełniać czyjeś marzenia i czekać…. Trzeba działać tu i teraz!

Costa Adeje Teneryfa Klaudia
Costa Adeje Teneryfa Kuba

Kuba Woźniak

Kuby pasją jest nieustający rozwój siebie i chęć pomocy innym w tym procesie. Jest założycielem i administratorem grupy rozwoju osobistego na Facebooku Do More. Be More, oraz założycielem zaawansowanego bloga o tematyce motywacji, produktywności i zdrowia, www.domore-bemore.pl.  Kuba wierzy w to, że nic nie dzieje się w życiu bez przyczyny a każde niepowodzenie jest lekcją z której należy wyciągać nauki. Nie lubi podążać za tłumem, nie boi się wyzwań i jeśli w coś wierzy, potrafi uparcie do tego dążyć. Były Stand Up-er, artsta i kompozytor, o czym nie wszyscy wiedzą 🙂 Wraz z Klaudią i ich synkiem Kacprem, kreują życie na wyspie, o którym zawsze marzli.

Skontaktuj się z nami

Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę.